Jävla ruta.





(Vinterbilder från förra året. Har inte ens rört kameran på en vecka på grund av extrem tidsbrist, men lite såhär ser det ut hos mig just nu!)



Idag har jag lyssnat på högskoleinfo och drabbats av fullständig panik. Så många beslut och framtidsplaner. Kan inte ens förmå mig att tänka på det utan att överhetta min hjärna..
Det kanske låter underligt men det enda jag vill just nu, är att veta vad jag vill! Jag är så otroligt less på alla jag vet inte, alla kanske och alla vi får se. Behöver verkligen något att sträva efter, annars fastnar jag. Precis som jag gjort nu. Jag står och stampar i samma jävla lilla ruta fastän tiden om möjligt går fortare än någonsin. Handlingsförlamad är nog rätt ord. Vad hände med den där Sofie som hade massa drömmar, drivkraft och engagemang? Saknar henne så himla mycket just nu. Kom gärna tillbaka snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback