Roadtrip pt.2



 
(bilder från både min och Josefins kamera)
 
Hej igen, och gott nytt år för den delen (såhär en månad i efterskott)! Här är alltså del 2 av vår roadtrip, denna gång ute i vildmarken. Vi besökte några grottor där den kanariska urbefolkningen levde på stenåldern, blev nästintill överkörda på någon slags motorväg för getter (alltså vi snackar hundratals getter som kom springande i 120 km/h, vi var tvugna att ta skydd..), klättrade i träd och pallade apelsiner. Mycket bra utflykt med andra ord!

Sedan sist vi sågs:
- Har det hunnit vara nyår som bland annat firades på stranden med fyrverkerier och sedan på diverse barer/klubbar tills solen gick upp. Haha fast nej.
- Jag har även gått och blivit 21 för den som håller räkning, yay me!
- Haft min pappa på besök en vecka.. 
- Och varit sjuk precis hela den veckan. Och hela veckan efter. Lite less just nu.
- Sagt upp mig från mitt jobb eftersom jag numera..
- Bokat en hembiljett!

Och med det säger jag adjö för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback