When my words head for the cracks, will you have my back?



 


Hej hörrni! Fråga mig inte vad som hände här helt plötsligt, för jag har ingen aning. Kände för en liten förändring, fick lite feeling och innan jag visste ordet av så hade hela eftermiddagen/kvällen passerat! Kanske får det se ut såhär ett tag, kanske ändrar jag det. Man vet ju aldrig med mig, är ju så wild and crazy som ni säkert vet.

Sedan sist vi sågs har jag hunnit flytta hem till Sverige igen. Och inte nog med det, hem till pappa och mitt tomma flickrum eftersom lägenheten är uthyrd. Så nu är jag i startgroparna för nästa äventyr. (Ska bara lista ut vad exakt det är först. Brb.)

Kommentarer
Postat av: Ronnyn

kom och hälsa på oss sofie! gratis alkohol och hundvalpar<3

Svar: Hundvalpar??!?! Är där på fem!
Sofie

2013-10-11 @ 14:30:59
URL: http://ronjaengberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback