Roadtrip pt.1


För två helger sedan hyrde vi en bil och körde dit få turister satt sin fot: Bergen! Turisterna här har en tendens att hålla sig till playan av någon anledning?


Humöret var på topp i baksätet!


 Kartläsar-Charlie och chaufför-Kalle tar en paus vid första stoppet. utkiksplatsen.


Jag fick lite Island-vibbar av det stället. Fast mindre grönt och utan vattenfall. Men fruktansvärt fint såklart.


Livsnjutaren.


Livsnjutare x 2.


Vi fortsatte in mot landet och högre upp bland de kanariska bergen på smala och slingrande vägar. Här har vi en djup bild på Kalle. 


Efter många skarpa kurvor och nära-döden upplevelser tog vi oss till slut till denna fina by.

Vid namn Santa Lucia! Fint illustrerat här av Ronja, Charlie, Kalle och Josefin. Ft. Lucia och stjärngossen.

Såg så himla mycket fint som jag inte orkar klämma in i ett enda stort mördarinlägg så det kommer nog fler bilder från detta äventyr. Gran canaria är verkligen så mycket mer än bara stränder och kareokebarer. Tro det eller ej. Exempelvis stenåldersgrottor, fruktstölder och get-invasioner, men det tar vi i nästa inlägg tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den här bloggen liknar min penis lite, äcklitt ful o vårtig osv. Mysigt :)

Svar: Tack era buspojkar, det värmer! <3
Sofie

2013-12-10 @ 12:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback