Min jul.


Åka lite bil. 



Gjorde titthål på den igenfrostade bilrutan. Sådana knep man lär sig om man åkt så fruktansvärt mycket bil som jag.

På juldagsmorgonen tog jag en promenad med Kerstin i kylan.

Kyrkan fastnade på bild.


Allt medan Jens stod i köket.


Men ingen jul utan Jens julbord. omnomnom




David fick ett par snabba glajjer. 

WOOPA GRANLUND STYLE.

Nu packar jag om väskorna snabbt som satan och klämmer in en lunchbuffé på Station med Ida, Tina, Ronja och Josefin. Imorgon sitter jag nämligen på ett flyg till Thailand!! omfg osv.

Kommentarer
Postat av: Ida

hoppas du har det kuuuul hatar dig lite för jag vill så himla gärna också åka:(

2012-12-26 @ 19:26:29
URL: http://iidasanden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback