Coldplay 30/8


Såhär ett dygn senare kommer bilderna ifrån stockholmsresan aka coldplayresan! HÄNG MED VETJAHH!


Fia läser en resebroshyr i brist på underhållning i kön där vi satt i cirka 3 timmar. 


Det var rätt fullt.


Färgexplosioner och massa händer ivägen. Såhär ser hälften av alla mina bilder från konserten ut.


Eller såhär.


Och så kom konfettiregnet. Då känner man att man lever asså. 


Älskade coldplay.


Chris x 4


Förlitade mig mycket på storbildsskärmarna. Så går det om man är kort(are än största grabbgänget som stod precis framför oss).



alltså åherregud. Jag var där. Och nu är jag en emotionell bergochdalbana då jag går från att vara överlycklig över att faktiskt ha sett mitt absoluta favoritband till att vara deppad över att det är över, att det som jag sett fram emot i dryga halvåret faktiskt har passerat. Helt fantastiskt var det i alla fall och man sprack typ av lycka då hela stadion plötsligt började blinka i takt med hurts like heaven och konfettin fyllde hela synfältet. Eller när scenen badade i skenet från gula strålkastare och man bara visste att Yellow skulle dra igång. 
 
Nä vet ni vad, jag är nog mest överlycklig när det väl kommer till kritan. 
 
 
 
Lyssna: Musikguiden i P3 : Direktsänd konsert med Coldplay 20120830 21:00
Lyssna: Musikguiden i P3 : Direktsänd konsert med Coldplay 20120830 22:00
 
Här kan ni lyssna på hela konserten!! (uppdelad i 2 delar)


Kommentarer
Postat av: Sofie Hjärtström

Härliga bilder!! :)

Svar: åh men tack! :)
Sofie

2012-09-12 @ 08:25:53
URL: http://sofffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback