You better run, better run. Faster than my bullets.



Nu kan ni följ mig på instagram om ni har lust! Sofiegranlund heter jag där. Annars kan ni hitta mig på copygram också.

Bra dag idag! Inte nog med att jag haft sovmorgon till 11.30 så har jag även hunnit träffa Fia på stan, suttit på apberget i solen, förbannat mg över jäkla sony ericsson, skjutsat brorsan till träningen i svintät dimma och sen cyklat till maxi för att hämta ut den finfina saken på fjärde bilden!!! Det närmar sig nu. Bannemej.


Kommentarer
Postat av: Tina

Har bläddrat ner på din blogg typ tusen gånger och stannar ALLTID på katten, så himla gosimysimyslillekatteennnn!!!!!!1! klappa från mig

2012-05-10 @ 10:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback