Until these walls come down, I don't want to feel occupied.




Lite vad som försigått i mitt liv sen jag köpte ny mobil i somras (med fungerande kamera!! Älskar min mobil till tusen). Lite london. Lite skola. Lite chicken nuggets. Lite roliga brillor osv. Ni hajar!

Hade en så rutten dag igår. Inte nog med att vi hade varit ute och filmat i regn, blåst och kyla (utan jacka!!) i två timmar och att det inte gick några bussar in till stan från skolan vid 12, så inser jag när jag väl kommit hem att mina nycklar ligger i min andra jacka som bara råkar befinna sig två meter ifrån mig med en rätt så låst dörr emellan och ingen som kommer hem förrän 4. Det är sådana stunder man känner att man lever. På gott och ont.

Ain't life sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback