Won't you take me where the street lights glow?



I fredags fyllde flickan i mitten (äntligen..) 18 och då ställde vi såklart till med kalas!



Förrätt: Halloumi <3



Huvudrätt: indisk qourngryta med ris. Nomnom.



Ellen var nöjd!



Maja och jag var söta som vanligt..



..Fast dom andra tog nog priset ändå.



Efterrätten var inget mindre än vit chokladmousse med hallon på. Jag dog lite inombords när jag åt det för att det var så himla gott. Massa creds till Fia som som styrde upp finmiddagen! Hur som helst. Mätta och glada begav vi oss till Gaiakollektivet för en kväll/natt med dans, drinkar och dreads. Så bra kväll! och grattis igen Johanna!!! <3 


Nu ska jag gosa ner mig i sängen och ta igen massa förlorad sömn efter en minst sagt fullspäckad helg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback