20.


Idag är ingen vanlig dag för idag fyller jag jämnt!! 20. Tjugo. Tvåa nolla. Surrealistiskt men ändå kul tror jag. Jag har ju trots allt överlevt två årtionden på denna jord så nånting måste man ha gjort rätt trots allt! 
 
Och dagen till ära jag kan ju lika gärna passa på att släppa en liten bomb för er som inte redan vet. Eller det känns som en bomb för mig i alla fall. 'One small step for man, one giant leap for mankind' fast tvärtom såklart. Ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för mig!! FLYTTAR HEMIFRÅN OM TRE VECKOR!! Ska dela lägga med Tina! Alltså GAAAH länge sedan jag var så taggad på mitt liv!! 
 
Tack för alla sms/facebook/irl-grattis jag redan fått trots att dagen bara är barnet, ni är så himla fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback