It flew away from her reach, and the bullets catch in her teeth.


En vecka kvar innan avfärd och jag stressar runt för det mesta. Försöker hinna med massa plugg samtidigt som jag vill hinna träffa folk och sen lyckas få nån slags ordning på packningen. Knappt man har tid att sova nuförtin'!!
 
Och sen blev det ju inte mycket bättre av att jag fastnade framför torka aldrig tårar utan handskar som kan vara det bästa jag sett på länge. Punkt. Tänkte bara se första avsnittet för att se vad alla snckar om men slutade med att jag satt fastklistrad tre timmar i sträck. Och trots allt som jag borde ha gjort istället så var det lätt dom bäst spenderade timmarna den dagen. Gör dig själv en tjänst och se den!!

Kommentarer
Postat av: Ronja

han fick inte ens vara med i jävla dödsannonsen helvetesjävla värld aaahhhhh rasmus och benjamin<3<3<3 och paul!!! och aaahh

Svar: jaaaa!!! asså åh grymma öde...
Sofie

2012-10-23 @ 23:52:19
URL: http://ronjaengberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback