With magic soakin' my spine.



Det är sällan man har så bra dagar att man knappt kan förklara för att det inte finns några ord, men idag är nog en sån dag. Ska göra mitt bästa för att förklara dock. 

Tog bilen till skolan (bara en sån sak!) där vi hade avslutningslunch/fika med vår kära svenskalärare Carina då alla fick hålla ett tal om valfritt ämne. Roligare och mer känslomässig lektion tror jag aldrig att jag haft. Någonsin. Alla hade hittat på så roliga och kreativa saker och nog rann det ganska många tårar kan jag lova, inklusive glädjetårar. Tycker så himla mycket om min klass!!! 

Senare på kvällen var det musikcafé med kören, eller kallas det ens en kör om det bara är 5 pers? Mycket bra gick det i alla fall! Ett fint betyg på en svenskauppgift, te hos Johanna och ett par nya slalomskidor senare trodde jag inte att dagen kunde bli mycket bättre... Tills jag fick två tårtspadar. Lyckan var gjord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback