In the morning on the train, sitting and staring at the rain or bury yourself in your books.


Kände mig ovanligt ambitiös igår och gjorde en extremt fotogenisk frukost! Väldigt nöjd med resultatet med tanke på att jag ALDRIG satsar med frukosten. 



Amerikanska pannkakor <3


Och yoghurt med frukt i efterrättsskål. Äre lyx så äre.
 

Och såklart fick mina djurbestick stå till tjänst!

Alltså så underbart att vara ensam hemma. Kunna komma och gå som man vill, lyssna på liiite för hög musik. Men på torsdag återförenas jag med min familj igen för då beger jag mig mot jämtlands skogar. Kom och hälsa på mig vetja!!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

väldigt fotogenisk frukost indeed. har oxå en sån där hundgaffel, den e best <3

Svar: Oftaaa? jaa den är cool<3
Sofie

2012-07-18 @ 16:45:25
URL: http://kultparestaurangen.blogg.se
Postat av: Maja

Jag kommer!!! :D

2012-07-20 @ 20:25:40
URL: http://finamaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback