TVÅTUSEN FREAKIN' TOLV.


Gott nytt år på er!!!
Här kommer lite bilder från nyårsfirandet. så glad att jag tog med min systemkamera! (alltså kameran på bilden ovan är inte min. heh.)


Peeps.


Vi spelade kort. Vild fest, oja!




Fia pussade folk för det mesta. Jag klagade inte!


Alldeles för många bilder som ser ut såhär finns på min kamera nu. Men det är ju kul. lite abstrakt sådär.


Hur söt bild på fia??


Spelade blackjack. Förlorade i blackjack...


...Mot Josef den jäveln.


Behöver jag ens nämna att maja var snygg? Ne. 


Sista bilden från 2011! 


Och på tolvslaget befann vi oss på torget för att kolla på lite fyrverkerier och krama folk för första gången i år. Väldigt fint var det!


P.S. kan någon vänlig själ säga mig varför blogg.se alldeles för ofta mördar kvalitén på bilderna?? Surtjej_93


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback