It was all an innocent riot. We'll be glowing in the dark.



Alltså åh. MIN HELG VAR SÅ BRA.

Jag och Fia drog ju som sagt en spontanresa till Åre för att hälsa på vår saknade Johanna. Mycket händelserik helg minst sagt, men så var det ju Johanna vi hängde med så lite galenskap får man nog räkna med! Lite sånt här har vi gjort:

Haft mångamånga kramkalas, dansat på dippan, vunnit över Fia i FIFA 12!! (Jag som knappt rört ett xbox.. Antar att jag har skills hehe.) åkt en massa skidor i perfektaste snön och vädret, dragit after ski med världens härligaste norrmän (Saknar dom!), ätit gröt med gaffel pga. skedbrist, lyssnat med glädje på alla som pratat göteborska (Och danska för den delen också!) och tro det eller ej, klarat mig undan träningsvärk=success!



Kommentarer
Postat av: Ronja

sitter här med dödens träningsvärk och framförallt dödens avundsjuka, dööö

2012-02-20 @ 22:55:57
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: Tack så mycket!

2012-02-21 @ 15:32:11
URL: http://fannylehmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback