I will turn your tide. Do all that I can to heal you inside.


Moneybrother

Markus Krunegård    /   Glasvegas

Alltså jag har haft en så bra helg!! Många långa nätter med ömma armmuskler, skit under naglarna och massa bra folk.

Jag jobbade ju som funktionär och fick rigga allt ljus på Idunscenen (notera bilderna! speciellt första) på torsdagkväll tillsammans med ett gäng härliga pojkar och kom hem först vid tresnåret. På fredagen och lördagen fick jag alltså festivala gratis och attans så bra det var! Min kärlek till Glasvegas är oändlig. Och krunegård också för den delen. Okej låt oss bara säga att allt var awesome.

På lördagsnatten skulle alla lampor och sladdar packas ner igen så det var bara att trött och sliten efter två dagars festival, härda ut till klockan kvart över 4 då allt var prydligt ihopplockat i svarta lådor. Ni får ursäkta min töntighet men det var så himla coolt att stå på den tomma scenen och veta att James Allan stått där bara två timmar tidigare. MVH starstruck tjej_93 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback