Since my eyes saw yours. If I'm your world then the world is yours.



Hittade en gammal bild som jag glömt bort att jag ens tagit, men jag gillar den! 

Mysdag med maja igår, bakade muffins och kollade på moulin rouge! Hade glömt bort hur mycket jag älskar den filmen.
Idag har jag suttit i solen och lyssnat på musik och varit en riktig jävla livsnjutare. Alltid när det blir vår får jag nåt konstigt ryck och får för mig att jag ska börja bli duktig och cykla de där 7 kilometrarna till skolan för att skaffa mig någon slags kondition, så imorrn tänker jag ta tag i saken och cykla till skolan har jag bestämt mig för. Och eftersom jag nu har skrivit det här så måste jag ju göra det. Fan också.

Nu: Tillbaka till sims!!!!!!! <3<3<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback