And in the end, we lie awake and we dream of making our escape.



För 365 dagar sedan såg det ut lite såhär. 

Intensiva dagar! Inte nog med att vi var på studiebesök på Norrlandsoperan igår (galet häftigt ställe!), så tog jag ett stort steg i mitt annars rätt så tröga liv. Jag bokade min första körlektion, något jag tänkt göra i cirka ett halvår men aldrig kommit till skott med. FÖRRÄN NU! 

On top of that så har jag lärt mig stagefighta idag!! Av troligtvis den häftigaste människan någonsin, Peppe Östensson, som tränat människor som typ Kiera Knightley, Tom cruise och mångamånga fler samt koreograferat Arn-filmerna. Och nånting om Sagan om ringen var det visst också. HUR COOLT?! Så mig vill ni inte möta i en mörk gränd, ifall ni inte vill ha en låtsassnyting dvs. 

Intensiva dagar som sagt, men jag gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback