Chaos.



Fullständigt kaos på dagens julkonsert med musikskolans körer.

Brandlarmet gick för att dom tände ljusen i luciakronan precis nedanför en brandvarnare (alla var tvungna att utrymma lokalen bara för att gå in några minuter senare), barn skrek, folk rusade ut och in ur valhalla under föreställningen, ett notställ drämde ner golvet, jag drog världens kråka mitt i en låt, micken krånglade, nåns ljus slocknade, alla sjöng fel på nu tändas tusen juleljus och jag hade på nåt sätt råkat lägga noterna i världens röra så att jag inte hittade nånting.

Men det ägde ändå. 

(Skolans luciatåg var såklart väldigt jättefint som vanligt och tärnorna stupade en efter en. Som vanligt)


Kommentarer
Postat av: linnea

haha kaos var ordet! men hur lyckades du med noterna? hade inte vi just innan checkat att dom var i rätt ordning? ;D

2011-12-19 @ 00:29:22
URL: http://tokigt.blogspot.com
Postat av: linnea

ajdå jajja tycker vi skötte oss bra iaf! trots kaoset

2011-12-19 @ 00:50:17
URL: http://tokigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback